Generalforsamling og SMB-dag 2024

5. jun 2024 til 6. jun 2024
Påmeldingsfrist 1. mai 2024

Velkommen til Generalforsamling og SMB-dag på Lily Country Club, arrangert av RørNorge. Adm. dir. i Assemblin og leder i Assemblin Caverion Norge, Torkil Skancke Hansen, og adm. dir. i Caverion, Knut Gaaserud, kommer og deler noen av sine mål for det nye, store, selskapet. Vi håper du også blir med!

Det er en stor glede å invitere til SMB-dag og Generalforsamling på Kløfta.

Adm. dir. i Assemblin og leder i Assemblin Caverion Norge, Torkil Skancke Hansen, og adm. dir. i Caverion, Knut Gaaserud, kommer på Generalforsamlingen og deler noen av sine mål for det nye, store, selskapet. Vi håper du også blir med:

Dato: 5. - 6. juni 2024
Sted: Lily Country Club, Væringvegen 44, 2040 Kløfta
Påmelding: Klikk her
Påmeldingsfrist: 13.05.2024

Du inviteres til både fagdag og Generalforsamling. Fagdagen er fra lunsj onsdag 5. juni, mens Generalforsamlingen er torsdag 6. juni, etter lunsj. Alle er hjertelig velkommen til begge dagene.

Fagdagen (SMB-dag) har tre hovedoverskrifter:
  • Sikre arbeid
    - Hvordan skal små og store bedrifter komme i betraktning på offentlige oppdrag og hvordan kan NHO hjelpe med offentlige anskaffelser
  • Endring: kunstig intelligens og grønne valg
    - Hva skjer med rørfaget – og hva bør alle gjøre for å henge med?
    - Det blir gode eksempler på hva som gir suksess
  • Organisasjon: De store blir større, og de små går sammen
    - Hvor er rørfaget på vei og hvilke grep må vi ta i dag for at bransjen er sterk og attraktiv om 30 år?

Generalforsamlingen sikrer bransjen et talerør, slik den har hatt i over hundre år. Det er en glede å invitere til en samling der vi ser fremover, med historien som bakspeil. Sammen skal vi bidra til lønnsomme og attraktive rørbedrifter.

Det er fullt mulig å møte flere fra en bedrift – vi har plass til mange.

Ved påmelding får dere tilgang til app med detaljert program.

Påmeldingsfrist er 13.05.2024. Meld deg på her!