Generalforsamling og SMB-dagen 2023

Det er en stor glede å invitere medlemmer og ledsagere til generalforsamling og SMB-dag i Bodø. Vi byr på noe av det ypperste av innledere i den faglige delen, og det blir aktiviteter, moro og visesang på selveste Kjerringøy med Halfdan Sivertsen.

Generalforsamlingen skal samle bransjen, styrke vennskap og gi kraft til at vi sammen kommer gjennom motgang og sammen tar fatt på de mange spennende oppgavene bransjen står ovenfor, ikke minst med å fikse klimaet.

Alle bedrifter – også de store – er hjertelig velkommen til SMB-dag torsdag 1. juni. Det er en lunsj til lunsj samling som har som mål å fylle lederens verktøykasse. SMB-dagen arrangerer vi sammen med Nelfo i Nord Norge fordi mange av utfordringene for elektriker- og rørleggerbedriftene er nokså like.

Det er fullt mulig å møte flere fra en bedrift – vi har plass til mange.

Dato: 1. juni - 4. juni 2023
Sted: Ramsalt Hotell AS

Påmeldingsfrist er 16. april.

Se program her.
Klikk her for påmelding.

Generalforsamlingen 2023:

I samsvar med Rørentreprenørene Norges lover § 4.2 innkaller styret til generalforsamling:
Dato: 2. juni - 4. juni 2023
Endelig innkalling med saksdokumenter sendes senest 1.mai 2023.

Viser til vedtektenes § 4.40:
"Saker som et medlem eller gruppe av medlemmer ønsker behandlet på generalforsamlingen, må være sendt styret innen to måneder før Generalforsamlingen finner sted".

Saken bør snarest settes på dagsorden i avdelingene, da eventuelle forslag må være sendt styret senest 1.april 2023.

Les hele innkallingen her.